13 grudnia 2024

Blue-Bell – porady dla Ciebie!

Praktyczne porady do stworzenia swojego wymarzonego domu. Napisz do nas, a postaramy się pomóc.

Wpływ eventów marketingowych na wizerunek firmy

Event marketingowy

Marka, jej rozpoznawalność i dobre imię są tym, co w biznesie odgrywa kluczową rolę. Jakie znaczenie odgrywają tu agencje eventowe? Dzięki czemu możemy zyskać pozytywne opinie w środowisku klientów, jak również pracowników?

Czym zajmuje się event marketing?

Jest to pojęcie stosunkowo nowe i nie do końca poprawnie rozumiane w naszym kraju. Marketing często mylony jest z reklamą. Należy wiedzieć, że reklama jest tylko elementem działań marketingowych. W ramach event marketingu organizowane są wszelkiego rodzaju spotkania, imprezy, wydarzenia, które mają na celu poprawę relacji biznesowych, wizerunku firmy oraz zbliżenie do siebie pracowników, również na gruncie prywatnym, co wpłynie na ich motywację oraz przełoży się na atmosferę w pracy.

Jak działają agencje event marketingowe?

Agencje zajmujące się event marketingiem, zapewniają kompleksową obsługę, od ogółów, po szczegóły, ustalają scenariusze wydarzeń i gwarantują niezapomniane wrażenia. Swoje działania dostosowują indywidualnie do potrzeb danej firmy, jej pozycji na rynku, opinii wśród klientów, pracowników i oczywiście kosztów finansowych jakie jest gotowa ponieść. Po ustaleniu podstawowych informacji, dotyczących budżetu, charakteru imprezy, ilości osób oraz oczekiwań klienta, agencja przygotuje 2-3 propozycje, z których klient będzie mógł sobie wybrać tę, która jego zdaniem będzie najbardziej atrakcyjna.

Dobra agencja eventowa w Warszawie jest w stanie pochwalić się własnym portfolio, przedstawić dotychczasowe osiągnięcia, przykłady zrealizowanych imprez, jak również pozytywne opinie od klientów. Dzięki temu klient ma możliwość weryfikacji sposobu działania i granic kreatywności agencji już na pierwszym etapie.

Rodzaje eventów marketingowych

Eventy to wszelkiego rodzaju wydarzenia służące promocji i zacieśnieniu więzi zarówno pomiędzy firmą, a klientem, jak i pomiędzy pracownikami. Wśród tych wydarzeń są: szkolenia, warsztaty, wystawy, pokazy mody, targi, bale dobroczynne, gale, uroczyste otwarcia nowych salonów, ale także koncerty, festiwale, czy imprezy integracyjne.

Tego typu wydarzenia wywierają ogromny wpływ na atmosferę w firmie. To czasem jedyna okazja aby zebrać w jednym miejscu pracowników z różnych oddziałów, czasem rozrzuconych po kraju. Może to poprawić współpracę między kolegami z firmy. Łatwiej bowiem jest prosić o przysługę, czy chętniej zgodzić się na pomoc komuś, kogo przecież znamy, a nie kto jest tylko nazwiskiem w mailu, czy głosem w słuchawce.

Artykuł powstał dzięki Agencji Eventowej z Warszawy Everitum.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.