Sukcesy i nowe inicjatywy. Motivation Direct podsumowuje pierwsze półrocze 2024
Artykuł sponsorowany.
Motivation Direct, krajowy lider w branży programów lojalnościowych i motywacyjnych, z dumą ogłosił podsumowanie swoich osiągnięć z pierwszego półrocza 2024 roku. Okres ten okazał się być niezwykle dynamiczny, pełen wydarzeń i niemałych sukcesów, wśród których na pierwszy plan wysuwa się nagroda „The Best Loyalty Program B2B” przyznana podczas IV Forum Loyalty Planet 360º, jakie odbyło się w dniach 17-18 kwietnia 2024 r. w Warszawie!
The Best Loyalty Program B2B
Spośród wszystkich osiągnięć, które umocniły pozycję Motivation Direct na rynku i potwierdziły skuteczność marki w przygotowywaniu niezwykle innowacyjnych rozwiązań, za największy sukces należy uznać otrzymaną na IV Forum Loyalty Planet 360º nagrodę w kategorii „The Best Loyalty Program B2B”. To niezwykłe wyróżnienie, przyznane podczas imprezy odbywającej się w dniach 17-18 kwietnia 2024 r. w Warszawie, jest celem wszystkich firm działających w tej branży. Stanowi ono najlepszy dowód na to, że proponowane przez MD rozwiązania uznawane są nie tylko za innowacyjne, ale przede wszystkim bardzo skuteczne.
Loyalty Heros
Oprócz głównej nagrody, w kwietniu poznaliśmy również nominacje w kilku prestiżowych kategoriach, w ramach konkursu „Loyalty Heros”. Marka Motivation Direct wyróżniona została nominacją w kategorii:
- „The Best Loyalty Program B2B”,
- „The Best New/Relaunched Program”.
Obie te nominacje stanowią ogromne wyróżnienie i potwierdzenie tego, że ciężka praca oraz kreatywne podejście do programów lojalnościowych są szeroko doceniane przez środowisko ekspertów.
Pozostałe sukcesy Motivation Direct z I połowy roku 2024
Pozostałe wydarzenia warte uwagi z pierwszych 6 miesięcy 2024 to publikacja w e-booku „Jak dziś budować kompleksowy ekosystem lojalnościowy w świecie AI” od BraveBeyondConferences, start kolejnej edycji Blikomanii popularyzującej płatności BLIK, a także zorganizowany wspólnie z IdeoForce webinar pt. „Strategie trackowania użytkownika w erze cookieless. Programy lojalnościowe i retargeting”. Jak dotąd wszystko zapowiada nie mniejszą dynamikę wydarzeń również i w drugim półroczu!