Jak powinno wyglądać nowoczesne contact center?
2 min read
Artykuł sponsorowany.
Zarządzanie centrami obsługi telefonicznej wymaga dziś znacznie więcej niż tylko planowania pracy agentów obsługujących linie telefoniczne. Praca jako agent call center jest stresującym przedsięwzięciem, a od Ciebie, jako menedżera, zależy naprawdę wiele – od kształtowania pozytywnej atmosfery pracy, przez motywowanie zespołu do odniesienia sukcesu, aż do (co najważniejsze) orientowanie się w temacie najlepszych rozwiązań dla nowoczesnego contact center.
Nowoczesne contact center – czyli jakie?
Oczywiście postęp technologiczny ułatwia teraz mierzenie i optymalizację niemal każdego aspektu operacji call center, ale jakie narzędzia technologiczne w branży należy przyjąć?
Rzeczywistość jest taka, że dzisiejsze centra telefoniczne mogą mocno generować przychody dla firmy, a nie działać wyłącznie jako niezbędne centrum kosztów, jak niestety wielu właścicieli firm jeszcze myśli. Od poprawy jakości obsługi klienta do sprzedaży krzyżowej – agenci w nowoczesnym call center mogą pełnić kilka funkcji, a narzędzia takie jak aplikacja contact center i inne rozwiązania na miarę XXI wieku, mogą im w tym skutecznie pomóc
Posiadanie odpowiedniej technologii, takiej jak narzędzia do analizy mowy, czy całe wspomniane contact center w chmurze, może pomóc agentom znacznie poprawić jakość obsługi klienta.
Jak poprawić wydajność contact center, którym zarządzasz?
Biorąc pod uwagę te trendy i wpływy nowoczesnych rozwiązań, zarządzanie call center w nowoczesnym stylu wymaga:
- umiejętnego rozeznania w temacie,
- umiejętności ustalania priorytetów,
- odrobiny wiedzy technicznej.
Dzięki tym kwestią i z pomocą narzędzi, takich jak te oferowane przez Cludo.pl zespół będzie gotowy w pełni korzystać z dostępnych narzędzi, a jednocześnie promować zdrową kulturę firmy. Właśnie dlatego zachęcamy Cię, jako menedżera call center do rozważenia tematu i sprawdzenia możliwości, jakie daje https://www.cludo.pl/ i związanych z nimi korzyści dla marki. Nowoczesna obsługa klienta to już nie tylko odbieranie telefonów i chcąc pozostać konkurencyjnym w branży, nie można sobie pozwolić na zignorowanie tej kwestii.