Tablica reklamowa

Jakie są rodzaje billboardów reklamowych?

Kampania outdoorowa to jeden z ważniejszych składowych szerokiej kampanii reklamowej, produktu czy wizerunku. Ważniejszych, dłużej obecnych w przestrzeni i kosztowniejszych. Oznacza to, że decydując się na tego rodzaju promocję należy naprawdę dobrze przemyśleć każdy jej szczegół. Nośniki billboardowe mają to do siebie, że trudno zmierzyć ich efekt, w przeciwieństwie do nakładu gazety czy wejść na stronę www lub dostępne media społecznościowe. Niemniej dobra lokalizacja billboardu gwarantuje naprawdę szeroki kanał komunikacji a powierzchnia przekazu graficznego z nośnym sloganem zapewnia zapamiętanie obrazu lub choćby zaintrygowanie odbiorców. 

Billboardy reklamowe – rodzaje 

Firmy oferujące wynajem billboardów zwykle operują kilkoma rodzajami tych nośników, są to:

  • Billboardy ścienne, czyli tablice montowane do elewacji budynków. Ten rodzaj nośników zwykle niesie za sobą najniższe koszty ponieważ mniejsze koszty eksploatacji pozwalają na bardziej przyjazne ceny sprzedaży, chyba, że lokalizacja tego rodzaju billboardów mocno wpływa na ich popyt, wówczas cennik wszystko wyrównuje. Ważną składową ekspozycji jej oświetlenie, które powinno być niezależnym źródłem światła oświetlającym bezpośrednio tablicę.
  • Billboardy przestawne, czyli nośniki naziemne, w celu uzyskania kotwiczenia obciąża się je balastem.  Nie będąc na trwałe związanymi z podłożem, nie wymagają pozwolenie na budowę. Również powinny dysponować własnym źródłem światła.
  • Billboardy kotwiczone w gruncie, są to tablice z nogą przymocowaną na stałe do podłoża.

Billboardy reklamowe przestawne 

Billboardy przestawne, związane z podłożem różnią się pomiędzy sobą detalami, wyróżnia się;

  • Billboardy mocowane na dwóch nogach, ich podstawę tworzą słupy produkowane z kwadratowych profili.
  • Billboardy mocowane na jednej nodze, tablica ekspozycyjna umieszczana jest na jednej podporze, bardzo często ozdobnej.
  • Billboardy mocowane na stopie rurowej, tablica ekspozycyjna stoi na nodze o formie stopy rurowej.

Tablice ekspozycyjne umieszcza są zwykle na wysokości 200 lub 300 cm nad podłożem.

Partnerem wpisu jest serwis https://www.znajdzreklame.pl

Post Author: Marcela Milosz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.