Marketingowa strategia

Dlaczego warto korzystać z usług agencji reklamowych?

Współczesny rynek dóbr i usług jest niezwykle trudnym wyzwaniem, zwłaszcza dla debiutujących firm, które muszą borykać się ze znalezieniem odpowiedzi na pytanie: jak zaistnieć w świadomości potencjalnych odbiorców, a przy tym nie wydać kroci na reklamę? Wbrew pozorom odpowiedź na takie pytanie jest prosta: wystarczy skorzystać z usług agencji reklamowej, która dostosuje przeznaczony przez nas budżet na najbardziej odpowiednią formę reklamy.

Reklama: na własną rękę czy z agencją?

Oczywiście możemy próbować swoich sił na samodzielne (bądź pozostawiające reklamę w obrębie firmy) rozwiązanie kwestii reklamy, jednak wtedy może się okazać, że koszty takiego wyjścia są większe, niż w przypadku skorzystania z zewnętrznej agencji (koszt utrzymania pracowników z działu reklamy; koszty reklam w poszczególnych mediach; brak gwarancji skuteczności reklamy; konieczność monitorowania trendów Google i znajomość zasad SEO; a wreszcie: oderwanie od pracy, która stanowi podstawę dochodu naszego przedsiębiorstwa – często okazuje się, że czas poświęcony na reklamę jest niewspółmierny do zysków).

Co tak naprawdę kupujemy?

Decydując się na współpracę z agencją reklamową, kupujemy przede wszystkim wiedzę, doświadczenie i kontakty. Każdy, kto prowadzi własną działalność, wie, jak są to istotne kwestie. Agencja taka jak codemedia nie tylko wymyśli dla nas tekst czy scenariusz reklamy, ale również wdroży ją w najbardziej odpowiednich mediach i będzie monitorował efekty kampanii. Właśnie ta ostatnia cecha jest kluczowa, bowiem to ona decyduje o tym, czy możemy reagować na oddziaływanie naszej reklamy i jak ją zmieniać, by była jak najbardziej skuteczna. Celem poważnej agencji jest współpraca z klientem nie tylko w celu opracowania świetnej reklamy, ale również takie kierowanie procesem reklamowym, by zdobyć jak największy odzew konsumentów. Jednym słowem: nie tylko estetyka i emocje, jakie budzi reklama, ale również jej skuteczność, czyli to, jak wzrosła nasza sprzedaż czy ilość świadczonych przez nas usług po kampanii reklamowej.

Post Author: Marcela Milosz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.